Sunday, October 11, 2015

Keilas Bike Xdream

Ma ei ole ratta-rogaini iial proovinud. Sestap võtsin Pierre emaili-üleskutsest kohe kinni. Pierre ütles "läheme ainult läbima" ja kolmas liige Ilja ütles "mina kiiresti ei sõida". Sportlikke eesmärke meil seega ei olnud. Olime kõik matkaratastega - pakiraamid, kõvad kahvlid ja värk.
 Ürituse planeerimine oli üsna hull. Pierre TRÜKKIS endale ja Iljale kaardihoidjad. Tehke järele!!!!!! Kohale minekul oli mitu wtf momenti - ma ei saanud kusagilt pudelihoidjat, kolme peale oli vaid üks kompass (ja see polnud teps mitte minu oma), enne käisime Keila Selverist riideid juurde ostmas jne. Õnneks tuli ilm kuiv ja kardetust soojem.

Kuna sõiduvõimest polnd AIMUGI, siis mingit plaani me ei teinud. Mõtlesime umbes paar punkti ette. (Lisaks sain mina alles pärast võistlust teada, et erinevalt päris-rogainist EI OLE Xdreami punktidel kaalu, loetakse ainult võetud KPde arvu. Hästi loeme juhendit, eks...)

Kaart: kogu võistlusala oli Keilast edelas. Paldiski maantee ja suurem osa Vana-Haapsalu maanteest olid keelualad.

Esimesed KPd Keila terviseradadel kulgesid nii, et Pierre tõmbas täpiks ette ja meie Iljaga mõistatasime, kus ta on ja miks ta just seal on. Eesmärk või ei, Vahemere temperament lõi ikkagi välja :)  Igatahes 34-35-36-36 pilve võtsime kenasti ära, KP39 ignosime (tagantjärele pole sel ühtegi mõistlikku vabandust) ja siis tõmbasime üle KP33 kaardi lääneossa. Maantee oli keeluala, seega rügasime otse läbi soo ja ma mõtlesin "mida krdit ma siin linnarattaga teen".

Vastupäeva ring tuli üldiselt kenasti välja. Veeresime rahulikult. Risu ja juurikaid oli ootamatult palju, Pierre sai oma linnakaga ootamatult hästi hakkama, mina & Ilja olime rohkem hädas. Keelualu vältisime. Ühes kohas tekkis sõnelus maaomanikuga, a kui ma olin talle SK Xdream kontaktid andnud ja üldse natuke juttu puhunud, siis proua leebus ja muutus suisa lahkeks. Ujuma me ei läinud, finišisse hiljaks ei jäänud, end vigaseks ei kukkunud, ära ei eksinud. Isetrükitud kaardihoidjad olid oodatult nadid, mis mulle pmst sobis, sest sain mõnuga ise kaarti lugeda. Keila linnas eksisime ära - hakkasime keeluala pelgama.

Tulemus muidugi tagumises pooles, aga:
- põhjalik analüüs ütles, et me ring oli pea ideaalne (meie võimete juures). 38-40-42-49 asemel oleks võinud teha lühema 38-43-46-49, ja 39 jäi võtmata, aga muidu - täitsa okei.
- mitu tuttavat said puhta DSQ, kuna jäid liiga hiljaks.
- ajatrahve oli üldse tohutult palju

Tulemused: http://www.xdream.ee/tul/15_bx_keila/web/results.htm
Koht 97 / 140
Aeg 3:56
Distants: 48 km (telefoni GPS) või 45 km (Pierre'i spido)
Kaart: http://www.sportrec.eu/ui/nsport_admin/index.php?r=api/map&id=1b148g9
Endomodo: https://www.endomondo.com/users/7768241/workouts/615869808 

No comments: