Monday, September 21, 2015

Tartu rattamaraton 2015

Ratast sõitnud - olen. Vastupidavust - nagu oleks. Stardigrupp - 1500+, st päris hea. Lootsin TRM-ilt head tulemust.

Päriselt aga... Sain 50. km kandis korraliku haamri. Silme eest hakkas virvendama, ümbruse taju muutus häguseks. Laskuda oli hirmus, sest sain aru, et ma ei kontrolli olukorda. Kui tõusul vajutasin, siis läks veel hullemaks. Pikad lauged laskumised (s.t. puhkus) ei teinud midagi paremaks. Võtsin tempo maha, sõin mingis TP-s pikalt ja sain võistluse lõpuosaks end taas "korda". Aga jama ikkagi.

Enne starti mõtlesin ajast alla 4 tunni. Poole maa peal tundus võimalik. "Haamri" ajal - mõeldamatu, tahtsin ainult finišisse roomata. Kuid viimase etapi pingus kandis vilja; aeg 3:57, koht 1938. Esimest korda alla 4 tunni, esimest korda 2000 sees. Sellest hoolimata on natuke "no krt küll" tunne.

Mu järjekohad TP-des: 1493 - 1619 - 1622 - 1704 - 1784 - 1930 - 1938

Ma arvan nüüd, et jäin lihtsalt nälga, veresuhkur kukkus alla. Puhast väsimust olen ma tundnud küllalt - see on teistmoodi. Ja olemine taastus just pärast söömist. Lõpus oli nii üldist võhma kui lihasjõudu küllalt.
Mul pole sel suvel olnud ühtegi pikka intensiivset võistlust. Xdream ei ole intensiivne, seal on koormus hästi vahelduv. Nii et - kogemuse puudus.

Muud: 
- Olin hästi vara "alas" ja see oli hea ja edaspidi nii peabki.
- FS on tõeline laisa mehe ratas. Pmst ei pea vaatama, kuhu lähed, see sööb lihtsalt kõike. Rajameister oli usinalt kive neooni värvinud - õppisin neid üsna pea täiega ignoma - ratas lihtsalt läks neist lõdvalt üle. "Haamri" ajal sain normaalselt laskuda ainult tänu heale rattale.
- Ei kukkunud, ühtegi ärevat hetkegi polnud.
- Mitte keegi ei teinud rajal ühtegi ohtlikku manöövrit. Sellist korrektsust pole ma iial näinud! Ka ma ise ei kakerdanud kellelegi ette (vist).
- Finišis koos ekskolleeg Allaniga. Tema tegi palju kõvema sõidu, viletsam stardigrupp.
- Korraldus on TRMil super hea.
- Hommikul andis Karu ise mulle ratta kätte :)

Järgmine aasta varakult kirja ja rohkem putru rajale kaasa!

Tulemused: http://www.championchip.ee/ftp/liveresults/2015/150920_89km/
Foorumi teema: http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=57899
Võrdlus: TRM 2008 - TRM 2013 - TRM 2014


No comments: