Moskva ja liiklus
Siin on
- Ummikud. Hommikune Moskva sissesõit - 30 km järjest ummikut! Meie sõitsime vastassuunas ja imetlesime
- Aga ka välja sõites on ummikud. Taksist: "kui viierealine tee läheb kolmerealiseks, siis mis te arvate, mis juhtub?" - massiivne ummistus muidugi.
- Tunnelid. Ja laiad maantee-sillad. K-projekt läheks kadedusest roheliseks, kui näeks. Nt on Tverski all tunnel, mis läheb teise tunneli ja metroo ALT läbi.
Belarusskii vaksal => Zelenograd 50 km võtab hommikul umbes tunnikese, ehk üsna vähe.
Siin ei ole
- rattaid ega rattureid. Kolme päeva jooksul olen näinud ühte ratast - lukus, kontori ees
- helkureid. Eile pimedas jälgisin, kõik jalakäijad on ühtlases tumedas ja ei üht helkurit.
Eesti probleemid (ja ka lahendused) tunduvad siit vaadates üsna absurdsed.
- Ummikud. Hommikune Moskva sissesõit - 30 km järjest ummikut! Meie sõitsime vastassuunas ja imetlesime
- Aga ka välja sõites on ummikud. Taksist: "kui viierealine tee läheb kolmerealiseks, siis mis te arvate, mis juhtub?" - massiivne ummistus muidugi.
- Tunnelid. Ja laiad maantee-sillad. K-projekt läheks kadedusest roheliseks, kui näeks. Nt on Tverski all tunnel, mis läheb teise tunneli ja metroo ALT läbi.
Belarusskii vaksal => Zelenograd 50 km võtab hommikul umbes tunnikese, ehk üsna vähe.
Siin ei ole
- rattaid ega rattureid. Kolme päeva jooksul olen näinud ühte ratast - lukus, kontori ees
- helkureid. Eile pimedas jälgisin, kõik jalakäijad on ühtlases tumedas ja ei üht helkurit.
Eesti probleemid (ja ka lahendused) tunduvad siit vaadates üsna absurdsed.
No comments:
Post a Comment