Wednesday, June 5, 2013

Hawaii hommikune veeremine

6:30 oli Vabaduse plats rattapedesid täis.
Kõigil äge liibukas riie, maanteerattad, kingad - täismäng.
Ma polnud päris ainus MTB inimene, aga mul oli ainsana pakikas ja selle peal tööriiete & jalatsite pakike.

Kuid tempo oli - nagu lubatud - RAHULIK, alla 30 km/h, grupis veereda oli väga kerge.

Eesmärk oli lihtne - mitte kukkuda! Ma pole grupis sõitnud ja ei oska. Kõik näitasid käega märke, iga asfaldiauk ja kaevukaas said oma käeviipe. Überviisakas värk. Ehkki mul MTB-ga oli aukudest üsna suva. 
Vabaduse plats => Mustamäe => Harkujärve => Tabasalu => Kakumäe => kesklinn => kohvik.
38 + 10 km (tööle)

See oli mul elu TEINE rattatrenn.
Esimene oli Karmeni korraldet MTB asi Harkus.

A üldiselt on see maanteesõit ikka üks nürimast nürim sport.

1 comment:

ele said...

Ei ole nüri, sa ootad lihtsalt muid asju ja üleüldse ei saa mtbga seda õiget tunnet kätte :p. ja mina näiteks tõdesin, et rabeleva mtb kõrval on väga ebaturvaline sõita, mnt-st oskad eeldada, kuidas ta liigub ja käitub, aga teise kujuga mtb ja teise mõtlemisega rattur kõrval on turvarisk.