Friday, February 15, 2013

Tartu Maraton - enne

Ülehomme on TM, aga mul pole mingit tahtmist suusatada. Tatitõbi juba nädal aega, pea on paks, igasugu kohad valutavad, elan mee ja ibuprofeeni segu peal.

Kui terveks saan, loodan sõita 5 tunni kanti.
Kui tõbine - siis lihtsalt lõpetada.

Stardinumber 2917 on sama mis aasta tagasi. Poole peal, mu võimetele vastavas kohas. Ei pea rabelema möödumistega, ega tulda mulle tagant sisse.

Eelmise aasta sõit läks nii:
stardinumber - 2925
koht - 2862
Aeg 5:12
Vaheajad: Matu 1:02, Ande 1:54, Kuutse 2:36, Peebu 3:13, Palu 3:50, Hellenurme 4:24

Selle aasta ettevalmistus on läinud väga üle kändude.
Olen suusa-hooajal olnud 2 nädalat tõbine ja 2 nädalat väljamaal.
500 km suuska - vähem, kui lootsin.
Kaal - 92 kg - rohkem, kui lootsin.
Pikki sõite olen teinud vähe.
Ühtegi võistlust pole olnud.
Talvisel xdreamil ei käinud, haige.
Päris suusatrenni olen jõudnud vaid paar korda.

No comments: